Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán založení firmy na výrobu a prodej džemů
Roučová, Jana ; Europe, Tomáš Pražák, Operations Manager ve společnosti Manuli Hydraulics (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je kompletní zpracování podnikatelského plánu na založení malého podniku v oblasti výroby produktů z ovoce. Účel nově založené společnosti je výroba kvalitních džemů, které jsou bez chemických příměsí a barviv, vyrobené poctivě a z českých surovin. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy v oblasti struktury podnikatelského plánu včetně vysvětlení metod analýz prostředí a primárního marketingového průzkumu trhu cílových zákazníků, které jsou pak následně použity v analytické části této práce. Návrhy v této práci vypracovávají finanční, marketingovou, organizační a časovou stránku realizace projektu včetně zhodnocení rizik.
Statistické metody v marketingovém výzkumu
Škraňka, Ivan ; Janalík, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem tohoto výzkumu je poznat a popsat charakteristiky spotřebitele a jeho vnímání produktu. Krom tohoto cíle práce demonstruje možnosti aplikace obecné statistické indukce na poli marketingového výzkumu. Objektem výzkumu jsou sociální útvary podnikající v zemědělství, lesnictví, dřevařství a ve stavebnictví.
Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb
Vošmerová, Lucie
Vošmerová, L. Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2020. Bakalářská práce je zaměřena na začínající startup v oblasti prodeje IT služeb. Pro něj je vytvořen návrh marketingové a obchodní strategie. Návrh vychází ze situační analýzy, která zahrnuje analýzu tržního prostředí a primárních a sekundárních dat. Součástí bakalářské práce je i dotazník. Na základě segmentace, targetingu, positioningu a zjištěných informací je navržena marketingová a obchodní strategie pomocí marketingového mixu. Cílem návrhu je, aby se startup dostal do povědomí lidí.
Zhodnocení současné marketingové komunikace vybraného podniku
OLBRICHOVÁ, Monika
Diplomová práce je zaměřena na podnik DUDÁK - Měšťanský pivovar Strakonice a.s. Cílem je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci zkoumaného podniku z hlediska vybraných faktorů a navrhnout případné změny. Primární data byla získána pomocí dotazníkového šetření, které probíhalo online formou. Jednalo se o kvantitativní metodu výzkumu s nepravděpodobnostním výběrem respondentů. Dotazník byl určen pro konzumenty piva, a tedy osoby starší 18 let. Otázky byly zaměřeny na marketingovou komunikaci obecně, a poté samozřejmě i přímo ve spojitosti s pivovarem Dudák. Výsledky sebraných dotazníků sloužily jako podklad pro vyhodnocení aktuální marketingové komunikace pivovaru. Na základě této analýzy byla navržena konkrétní opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace vybraného podniku.
Spokojenost návštěvníků turistické oblasti Posázaví
OLBRICHOVÁ, Monika
Bakalářská práce je zaměřena na turistickou oblast Posázaví. Hlavním cílem bylo identifikovat faktory, které ovlivňují spokojenost návštěvníků této oblasti. Dále bylo posuzováno vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky. Na základě získaných informací byla navrhnuta opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v Posázaví.
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Krumlovsko a PodKletí)
MITÁŠOVÁ, Hana
Hlavním cílem bakalářské práce byla identifikace faktorů, které ovlivňují spokojenost návštěvníků cestovního ruchu v turistických oblastech Krumlovsko a PodKletí a posouzení souladu mezi jejich představou a reálným stavem. V těchto oblastech se vnímala kvantita a kvalita primární a sekundární nabídky cestovního ruchu z hlediska poptávky. Pro naplnění cílů bakalářské práce byly provedeny návrhy směřující ke zvýšení spokojenosti návštěvníků turistické oblasti Krumlovsko a PodKletí.
Podnikatelský plán založení firmy na výrobu a prodej džemů
Roučová, Jana ; Europe, Tomáš Pražák, Operations Manager ve společnosti Manuli Hydraulics (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je kompletní zpracování podnikatelského plánu na založení malého podniku v oblasti výroby produktů z ovoce. Účel nově založené společnosti je výroba kvalitních džemů, které jsou bez chemických příměsí a barviv, vyrobené poctivě a z českých surovin. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy v oblasti struktury podnikatelského plánu včetně vysvětlení metod analýz prostředí a primárního marketingového průzkumu trhu cílových zákazníků, které jsou pak následně použity v analytické části této práce. Návrhy v této práci vypracovávají finanční, marketingovou, organizační a časovou stránku realizace projektu včetně zhodnocení rizik.
Statistické metody v marketingovém výzkumu
Škraňka, Ivan ; Janalík, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem tohoto výzkumu je poznat a popsat charakteristiky spotřebitele a jeho vnímání produktu. Krom tohoto cíle práce demonstruje možnosti aplikace obecné statistické indukce na poli marketingového výzkumu. Objektem výzkumu jsou sociální útvary podnikající v zemědělství, lesnictví, dřevařství a ve stavebnictví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.